A termékek vevőkhöz, fogyasztókhoz való eljuttatása során jelentős energiafelhasználás és ehhez kapcsolódó kibocsátás keletkezhet. A Masterplast Csoport a felelős fogyasztás elvének figyelembevételével folyamatosan optimalizálja disztribúciós stratégiáját és növeli a gyárból közvetlenül a vevőkhöz történő kiszállítási arányát. A vevői, fogyasztói körben törekszik a beszerzési társaságokkal való együttműködésre, és nagy volumenben történő vevői kör bővítésére.

A közvetlen telephelyről vevőkhöz történő kiszállítás Sárszentmihályon 2019-ről 2021-re

18%-kal nőtt

A legnagyobb szabadkai gyártóegységben 2019-ről 2021-re

63%-al nőtt

Közvetlen kiszállítások Kálról 2019-ről 2021-re

85%-os növekedés volumenre vetítve

A nők aránya az igazgatótanácsban

20%

Független igazgatók aránya az igazgatóságban

60%

Női munkavállalók aránya a felsővezetésben

19%

Nők átlagos aránya a középvezetők között

22%